zaterdag 26 oktober 2013

Lekker dan, heel de wandeling aangelijnd

Zie ik eindelijk Lica en 2 van de pups weer eens, Horzel en Emrys, zit ik zo'n beetje de hele wandeling aangelijnd!
Ja. ik vond inderdaad die Horzel nogal druk. Wie denkt ie wel niet dat ie is met zijn 4 maanden.
En als hullie dat allemaal maar laten gaan, moet iemand toch ingrijpen?
Dus ja, ik begon hem te pas en te onpas te berijden.

En ja, ook Emrys kreeg er zo nu en dan van langs maar denk je ook niet dat ik veel liever Lica had geprobeerd te berijden?
Ehhh ja, nu ik erover nadenk, heb ik dat inderdaad heul kort geprobeerd, maar dat viel even verkeerd.

Tss.
Jammer hoor, ja op het laatst mocht ik dan nog even 150 meter los om met Lica te dollen, maar ja.
Die verdween direct de bosjes in dus ik heb toen maar zo'n zwart whiskey hondje de stuipen op het lijf gejaagd door KEIhard op hem af te stormen en toen ik op 50 meter besefte dat het toch geen konijn was, gewoon heel chill op de bazen blijven wachten.
Altijd lachen man!

Hier, moet je zien man.
Die Horzel pikt doodgewoon een snoepje uit Marianne's hand.
Hallo! Dat zijn mijn acties hoor.
Dus hier had ik m ff op zijn rug gelegd want die kleintjes moeten wel hun plaats kennen.
Niet dat het echt hielp trouwens.
Kijk ze maar gaan:
Gelukkig wist Lucas mij wel op waarde te schatten.
Na 5 minuten was het eindelijk zoals  het hoorde: iedereen kende zijn plaats :)

1 opmerking:

  1. Ja, het leven wordt serieuzer voor je, jongen! Met die kleintjes moet nog wat voorzichtig zijn. aan de andere kant hebben de baasjes er niet altijd even goed kijk op en denken ze dat zo'n klein etterbakkie (want dat kunnen ze al zijn op die leeftijd!) nog steeds hun lieve poedelemoppie is! zij zien vaak niet wat wij wel zien; een brutale lummel, die moet weten wat zijn plaats is of moet stoppen met dat hysterische gedoe, of zoiets. Maar goed, de baasjes hebben het voor het zeggen en zien jouw goede bedoeling niet. Zo is het leven. En ik las in het andere stukkie dat je nou ook al over de grens sjanst?? Ik bedoel die coole Canadese chick! gaat dat nog steeds goed? En heb je ook al aan de ketting gelegen in die Veggie tent van de baas? Daar valt geen visje of biefstukje te scoren jongen; beetje saai voor je!

    groetjes, Amani

    BeantwoordenVerwijderen